Дистанційне навчання 7 клас Музичне мистецтво

 Урок №8 "Аранжування  поліфонічних  творів." Урок узагальнення  знань.

Працюємо за  посиланням: https://sway.office.com/GXdFou0lsQieMG6z

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання до уроку  №1-7 "Знавці музики" :

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeOvC0My7qvB9a4ueT3HdVH3HXYFTPKROeUqSz01FVGAjhaXg/viewform


Урок №9 "Традиційна  обробка  народної  пісні" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/npb1HQkh6jt8XmUX

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

Домашнє завдання: працюємо з  дошкою Padlet

Урок №10 "Традиційна  обробка  народної  інструментальної  музики" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/psaWNRbnwlLwqHn1

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!! 

Виконайте  творче  завдання  (складіть ПАЗЛ, назвіть  що  зображено, сфотографуйте  картинку, прикріпіть   її  і  відішліть  у  Googl Clasroom)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=052667435c09


Урок №11 "Фольклор  і  сучасна  стилізація" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/wEWx4puUwlQFo8up

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!! 

Тестові завдання (у вигляді  вправи "Продовж речення") до уроку  №11 "Фольклор і сучасна  стилізація" :

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoFvEv253epimM5kHf6nZxbQ93yCgSABZ0JUd1VsMkUyTI0Q/viewform


Урок №12 "Українська  автентична  музика" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/9aXfJABM1BwPmTXg

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!! 

Виконайте  творче  завдання  і  ви  дізнаєтесь, де  ще  можна  застосовувати  слово  "автентичний" (складіть ПАЗЛ, назвіть  що  зображено, сфотографуйте  картинку, прикріпіть   її  і  відішліть  у  Googl Clasroom)

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3ed58066232f


Урок №13 "Етнічна музика" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/3aM61wqYBMMPmTHG

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!! 

Виконайте  творче  завдання: "Українська  етнічна  музика  в  кольорі"

Урок №14 "Танцювальна етнічна  та популярна музика" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/RFBJFglqKMmKBdCo

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!! 

Д/з  Працюємо  з  дошкою  Padlet

Урок №15 " Сторінками  Євробаченя" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/wUvadzI1TomusAvz

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

Підготуйте  "Цікаві  факти"  на  тему: як змінилося  життя  учасників   після  їх  участі  у пісенному  конкурсі "Євробачення"  


Урок №17 " Сучасна  музика. Стилі  та  напрями" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/qhf2vAbvsAkUanxR

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ОБОВ'ЯЗКОВО!!!

Д/з Розучіть пісню "Хуртовина"  сл. М. Сингаївського, муз. М. Катричка, запишіть  відео  із піснею (запис  відішліть  у  Google  Classroom)  

Урок №18 "Джаз" 

Працюємо за  посиланням: https://sway.office.com/h1cpCMFjgUTWaYnM

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання до уроку  №18 "Джаз" 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd0Ab5AUzdERCyBnHSbUrjwChK3AbhjLgV3nb2WW9Sk4aTAVQ/viewform


Урок №23 "Диско" 

Працюємо за  посиланням: https://sway.office.com/zS7HvydzPXDRQmoj

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

 ОБОВЯЗКОВО!!!

Виконайте  творче  завдання  "Скритий  пазл"  на  тему:  "Стилі  музики  та їх  представники" (у  Google  Classroome  надішліть назву  того, що  сховано  під  пазлом)

https://learningapps.org/display?v=pwv87min521


Урок №24 "Шансон" 

Працюємо за  посиланням: https://sway.office.com/B7OvjOZSVHRWzBQk

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання до уроку  №24 "Шансон

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoSVXxLZWrH_qBLPLeAy8zjsz0Iji1Gy5oKNGTdn9T4BGD0g/viewform


Урок №25 "Барди" 

Працюємо за  посиланням:https://sway.office.com/NXNjJ6ZrvSDHlVRW

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

Д/з Підготувати  цікаву  інформацію про  одного  з українських  бардів

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання до уроку  №25 "Барди

https://docs.google.com/forms/d/1ghPiDJg2ZvjbouQlPQN--stNrB9ORlsigb_V4s0wwzU/edit


Урок №26 "Звучить авторська бардівська пісня" 

Працюємо за  посиланням: https://sway.office.com/HZozjs3apbCb5ECr

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

Д/з Підготувати  цікаву  інформацію про  одного  з українських  бардів

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання до уроку  №17- 26 "Новаторство  в  музичному мистецтві

https://docs.google.com/forms/d/1eqd1mlKjlu_irc83feJMuDPTXxFic1w7U8MAy_ECthM/edit


Урок №27 "Музика театру" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/ZfRpNb9PjQIkHR6j

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання    до уроку  №27 "Музика театру

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGNp0W16UyJdx72OEq_jeIlS5PV3jM_ZBJLCegMKh7B8mNFA/viewform


Урок №28 "Мюзикл" 

Працюємо за  посиланням:  https://sway.office.com/hd93iXe6HqjGzRgK

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання    до уроку  №28 "Мюзикл

Д/з Розучіть пісню "Тече вода  з-під явора"  сл. Т. Шевченка, муз. О. Злотника, запишіть  відео  із піснею (запис  відішліть  у  Google  Classroom)  

Урок №28 "Телемюзикл" 

Працюємо за  посиланням: https://sway.office.com/PMLSw42RZAIMEDzy

 Під час роботи  виписуємо  визначення у  зошит  термінів,   фрагментарно  слухаємо аудіофайли переглядаємо  відео , працюємо  над  розучуванням  та виконанням пісень, виконуємо  творчі  завдання.

ПРОЙТИ  ОБОВЯЗКОВО!!!

Тестові завдання    до уроку  №29 "Телемюзикл

Д/з Розучіть пісню "Києве, мій"  сл. Д. Луценка, муз. І. Шамо,  

Немає коментарів:

Дописати коментар